сряда, 22 април 2015 г.

Пролетна поезия




Здравейте Вълшебници,
пролетта е символ на новото начало и е свързана винаги с много настроение и жажда за живот. И тъй като скоро е и Празникът на буквите, решихме да съчетаем двете теми и да ви вдъхновим с поезия.


Опитайте се да пресъздадете чувствата, които изпитвате, четейки тези редове, в картичка или друг хартиен проект. И не забравяйте, че той трябва да блести.



Добро утро, Свят!
Ето ме – тръгвам към тебе!
Ще те любя до последния дъх,
в твоята пазва ще подвия колене.
На вратата ми чука денят,
притеснен, по хлапашки и чехли,
сънен идващ от морския бряг,
много хубав и луд по момчешки.
Ще те любя до дъно, мой свят!
Всички дни аз на теб ще наричам,
светлината ще вържа в компас,
нека тръгнем в посока “ Обичам! „.
Днес прелива от обич денят
и във синьо е жадно небето,
полудяла реката и тя,
днес е влюбено даже момчето.
Свят любим, аз съм тук и искра
ще даря със любов на прибоя
и със първата златна зора
ще ти кажа: ""Здравей, аз съм твоя!"
Маргало


Този месец наши спонсори са A Day for Daisies, които предоставят на единия победител ваучер на стойност 12$ от тяхното магазинче за дигитални печати.




И отново наш любезен спонсор e Онлайн магазин за опаковки, арт и крафт стоки UAU.BG, които ще предоставят на другия ни победител ваучер на стойност 25 лева, за което сърдечно им благодарим.


А ето и нашите вдъхновения за вас
Биляна

Зара

Мария
Софи


Очакваме с нетърпение вашите хартиени творения!

Искрено Ваши Вълшебници: Биляна, Софи и Зара


***
 

Молим Ви, ако в снимките не се вижда достатъчно ясно къде е задължителният ни бляскав елемент, да споменете в публикацията си или при връзката, която оставяте към нашия блог. За съжаление, ако творбата Ви не отговаря на условията ни, ще бъдем принудени да не зачетем участието Ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар